Şikayet Yönetimi

Her ihtiyacınıza özel çözümler üreten çift yedekli Çağrı Merkezimiz ile müşterilerinizin dilek ve ihtiyaçlarını anlık kayıt altına alarak, yönetiminize gerekli saha raporunu objektif olarak raporluyoruz. Satış ve pazarlama faaliyetlerinizi destekleyerek sizlere rekabet avantajı sağlıyoruz. Ayrıca sadece Türkçe değil, İngilizce, Almanca, Fransızca ve Felemenkçe dillerinde de hizmet veriyoruz.
Firmaların karşılaştıkları en büyük sorunlar arasında müşteri şikayetleri bulunur. Memnun müşteriler markaya güvenin oluşmasını sağlarken sorun yaşayan müşteriler de güvenin azalmasına neden olurlar. PremiCall olarak şikayet yönetimi konusunda sahip olduğumuz deneyimi sizlere sunuyoruz. Her müşterinin memnun olması beklenemez. Mutlaka sorun yaşayan ve şikayet oluşturan müşteriler de bulunur. Şirketlerin bu duruma hazır olmaları ve müşterinin şikayetlerini hızla çözmeleri gerekir. Şikayet yönetimi profesyonel olarak geçekleştirilmesi gereken işlemler arasında yer alır. Karşıdaki kişi ne kadar gergin olursa olsun onun yatıştırılması, nazik ve ilgili bir yaklaşım ile sorunun çözüleceğinden emin olunması gerekir.
PremiCall olarak sahip olduğumuz profesyonel ekiple şikayet yönetimi konusunda mükemmel hizmet veriyoruz. Şirketinizin güvenilir imajının korunmasını sağlıyoruz. Şikayet yönetimi önemli ve dikkatle yürütülmesi gereken bir süreçtir. Firmamızın verdiği şikayet yönetimi hizmeti şu aşamalardan oluşur:

Şikayetlerin alınması
Yapılan şikayetin değerlendirilmesi ve kayıt altına alınması
Şikayetin sonuçlandırılması
Müşteriye bu konuda bilgi verilmesi