Firmaların karşılaştıkları en büyük sorunlar arasında müşteri şikayetleri bulunur. Memnun müşteriler markaya güvenin oluşmasını sağlarken sorun yaşayan müşteriler de güvenin azalmasına neden olurlar. PremiCall olarak şikayet yönetimi konusunda sahip olduğumuz deneyimi sizlere sunuyoruz. Her müşterinin memnun olması beklenemez. Mutlaka sorun yaşayan ve şikayet oluşturan müşteriler de bulunur. Şirketlerin bu duruma hazır olmaları ve müşterinin şikayetlerini hızla çözmeleri gerekir. Şikayet yönetimi profesyonel olarak geçekleştirilmesi gereken işlemler arasında yer alır. Karşıdaki kişi ne kadar gergin olursa olsun onun yatıştırılması, nazik ve ilgili bir yaklaşım ile sorunun çözüleceğinden emin olunması gerekir.
PremiCall olarak sahip olduğumuz profesyonel ekiple şikayet yönetimi konusunda mükemmel hizmet veriyoruz. Şirketinizin güvenilir imajının korunmasını sağlıyoruz. Şikayet yönetimi önemli ve dikkatle yürütülmesi gereken bir süreçtir. Firmamızın verdiği şikayet yönetimi hizmeti şu aşamalardan oluşur:
• Şikayetlerin alınması
• Yapılan şikayetin değerlendirilmesi ve kayıt altına alınması
• Şikayetin sonuçlandırılması
• Müşteriye bu konuda bilgi verilmesi