Bilgilendirme

Her ihtiyacınıza özel çözümler üreten çift yedekli Çağrı Merkezimiz ile müşterilerinizin dilek ve ihtiyaçlarını anlık kayıt altına alarak, yönetiminize gerekli saha raporunu objektif olarak raporluyoruz. Satış ve pazarlama faaliyetlerinizi destekleyerek sizlere rekabet avantajı sağlıyoruz. Ayrıca sadece Türkçe değil, İngilizce, Almanca, Fransızca ve Felemenkçe dillerinde de hizmet veriyoruz.
Dijitalleşen dünyada artık tüketicilerin markaya değil markalar tüketiciye ulaşması söz konusudur. Müşterilerin üründen ve markadan haberdar olması için özel çalışmalar yapılır. Reklam faaliyetleri marka ve ürün tanıtımı için önemlidir. Günümüzde geleneksel reklamların yerini müşteri hizmetleri aramaları, dijital reklamlar gibi yeni nesil yöntemler almıştır. Bilgilendirme satışların artmasında ve müşteri deneyimlerinin mükemmele ulaşmasına son derece önemlidir.

Özellikle müşteri hizmetleri tarafından yapılan outbounder dış arama yöntemi kullanılarak müşterilerin aranması son derece etkili yöntemler arasında yer alır. Potansiyel müşterilerin ve müşterilerin aranması ile ürünlerle ilgili bilgi sahibi olması sağlanır. Firmamız bilgilendirme çalışmalarını titiz şekilde yönetir. Bir şirketin müşteri hizmetleri bölümünün en önemli görevlerinden birisinin bilgilendirme olduğunu biliyoruz. Bilgilendirme ürünün tanıtımı yanında ayrıca müşteri deneyimlerinin mükemmele ulaşmasında da etkilidir. Ürünün nasıl kullanılacağı konusunda bilgilendirme müşteri hizmetleri tarafından yapılır.

Satış öncesi ve sonrasında müşterilerin çok sayıda konuda bilgilendirilmesi gerekir. Bu konular arasında ürünün tanıtımı, satın alma süreci hakkında bilgi verilmesi, kullanım bilgilerinin verilmesi, yaklaşan ödemeler hakkında bilgilerin verilmesi olarak sayılabilir. Abonelik sisteminin olduğu şirketlerde aboneliğin bitme süresinin yaklaşması durumunda bu konuda müşteriye bilgi verilmesi ve yenilenmesini sağlaması da bilgilendirme çalışmaları içinde yer alır. Outbounder sisteminde müşterilerin tüm bilgilerinin otomatik olarak güncellenir. Firmamızın kullandığı bu sistemle müşteriyi doğru şekilde bilgilendirme yapılır ve onun kendini önemli hissetmesi sağlanır.