Outbound - Dış arama

Dış arama hizmetinde otomatik sistem sayesinde, doğru kişiler taranmakta ve doğru kişiler belirlenerek aranmakta.
Outbound dış arama çağrı merkezleri tarafından yapılan arama türleri arasında yer alır. Çağrı merkezleri firmaların önemli birimleri arasındadır. Müşteriler yaşadıkları sorunların çözülmesi ve sorularına cevap bulabilmeleri için çağrı merkezleri bulunur. Bunun yanında çağrı merkezleri tarafından ayrıca dış arama denilen yöntemle müşteriler aranır. Bu şekilde telesatış yönteminden yararlanılır. PremiCall olarak profesyonel ekibimizle müşteri memnuniyeti odaklı olarak hizmet veriyoruz. Bilgi ve iletişim hizmetlerinde üstün kaliteyi müşterilerimize sunuyoruz.

Firmanın sahip olduğu müşterilerle ya da potansiyel müşterilerle görüşme yapmak için dış arama yöntemini kullanırlar. Bu şekilde dış arama farklı yöntemlerle yapılabilir. Müşteri temsilcilerinin manuel yöntemle ve rastgele olarak yaptıkları aramalar zaman alır ve yeterli verimin alınması da mümkün olmaz.

Manuel dailing adı verilen arama türünden verim alınmaması ile Outbound dış arama yöntemi geliştirilmiştir. Bu yöntemde telefon numaraları arasında eleme yapılması arka planda yapılır. Sistem telefon numarasını kendi arar ve çağrı merkezinde çalışan operatörün zaman kaybetmesinin önüne geçer. Doğru müşterinin aranması ile birlikte satış işlemi yapılabilir ve dış aramadan istenen verim elde edilebilir. Çağrı merkezlerinizde dış arama kullanılmasının sunduğu çok sayıda avantaj bulunur. Bu avantajlardan maksimum faydayı firmamız ile çalışarak elde edebilirsiniz.