Müşteri hizmetleri bir şirketin başarısının ve satışlarının artmasını sağlayan en önemli birimler arasında yer alır. Müşteri hizmetleri ürünlerin satışında, satış sonrasında, kullanımında, sorun yaşanması halinde çözümünde görev alır. Yakın bir tarihe kadar büyük şirketlerde bulunan müşteri hizmetleri birimi artık orta ve küçük işletmeli firmalarda da bulunuyor. Bu şekilde piyasaların kıyasıya rekabetinde firmalar öne çıkmayı amaçlıyorlar. PremiCall firmamız profesyonel ve mükemmele ulaşmayı amaçlayan ekibi ile hizmet verir. Şirketiniz bünyesinde müşteri hizmetleri birimi kurmanızda ve bu birimin mükemmel çalışmasında gerekli planlamayı yapar.
Firmamızın sunduğu hizmetler arasında ayrıca şirketinizin müşteri hizmetleri birimini oluşturarak bu birimin mükemmel şekilde hizmet vermesi de yer alır. Müşterilerle sıcak ve etkili bir iletişim kurmak memnun olmalarında son derece önemlidir. Büyümek ve satışlarını artırmak isteyen bütün firmaların mutlaka müşteri hizmetleri biriminin olması gerekir. Müşteri hizmetleri birimine sahip olmanın şirketlere getirdiği çok sayıda avantaj bulunur. Bu avantajlar arasında öne çıkanlar şu şekildedir:
• Satışın artması ve ürünlerin daha fazla talep görmesi
• Sadık müşterilerin oluşturulması
• Marka bilinirliğinin artması ve piyasada yerin sağlamlaştırılması
• Müşteri deneyimlerinin memnuniyet ile sonuçlanması
• Müşterilerle duygusal bağ kurulması ve marka savunucuları olmalarının sağlanması
• Müşteri deneyimlerinin ölçülmesi ile birlikte ürün geliştirme çalışmalarının yapılması
Bilgilendirme
Dijitalleşen dünyada artık tüketicilerin markaya değil markalar tüketiciye ulaşması söz konusudur. Müşterilerin üründen ve markadan haberdar olması için özel çalışmalar yapılır. Reklam faaliyetleri marka ve ürün tanıtımı için önemlidir. Günümüzde geleneksel reklamların yerini müşteri hizmetleri aramaları, dijital reklamlar gibi yeni nesil yöntemler almıştır. Bilgilendirme satışların artmasında ve müşteri deneyimlerinin mükemmele ulaşmasına son derece önemlidir.
Özellikle müşteri hizmetleri tarafından yapılan outbounder dış arama yöntemi kullanılarak müşterilerin aranması son derece etkili yöntemler arasında yer alır. Potansiyel müşterilerin ve müşterilerin aranması ile ürünlerle ilgili bilgi sahibi olması sağlanır. Firmamız bilgilendirme çalışmalarını titiz şekilde yönetir. Bir şirketin müşteri hizmetleri bölümünün en önemli görevlerinden birisinin bilgilendirme olduğunu biliyoruz. Bilgilendirme ürünün tanıtımı yanında ayrıca müşteri deneyimlerinin mükemmele ulaşmasında da etkilidir. Ürünün nasıl kullanılacağı konusunda bilgilendirme müşteri hizmetleri tarafından yapılır.
Satış öncesi ve sonrasında müşterilerin çok sayıda konuda bilgilendirilmesi gerekir. Bu konular arasında ürünün tanıtımı, satın alma süreci hakkında bilgi verilmesi, kullanım bilgilerinin verilmesi, yaklaşan ödemeler hakkında bilgilerin verilmesi olarak sayılabilir. Abonelik sisteminin olduğu şirketlerde aboneliğin bitme süresinin yaklaşması durumunda bu konuda müşteriye bilgi verilmesi ve yenilenmesini sağlaması da bilgilendirme çalışmaları içinde yer alır. Outbounder sisteminde müşterilerin tüm bilgilerinin otomatik olarak güncellenir. Firmamızın kullandığı bu sistemle müşteriyi doğru şekilde bilgilendirme yapılır ve onun kendini önemli hissetmesi sağlanır.
Satış Sonrası Hizmetler
Satış sonrası hizmetler sadık müşterilere sahip olmak için mutlaka dikkatli şekilde verilmesi gerekir. Oldukça kapsamlı bir konu olan satış sonrası hizmetlerin profesyonel bir ekiple verilmesi ile birlikte müşteri memnuniyeti üst düzeylere taşınır. En iyi reklam memnun müşteridir sözünden yola çıkıldığında markanızın reklamını yapan ve size yeni müşteri kazandıran kişiler olurlar. ABD merkezli araştırma şirketleri tarafından yapılan araştırmalar satış sonrası hizmetlerin karlılığı %24 artırdığı görülüyor. Müşteriler satış sonrasında unutulmadıklarını ve onların önemsendiğini ortaya koyan firmaların ürünlerini tercih ederler. Müşteri hizmetleri birimi olan ve satış sonrasında da hizmet veren firmaların ürünlerini alarak bir sorun yaşadıklarında da çözüm getirileceğinden emin olurlar. Satış sonrası hizmetler için firmamızın profesyonel ekiplerini tercih ettiğiniz takdirde başarılı bir satış sonrası hizmetleri şu şekilde gerçekleştirmekteyiz:
• Satış sonrası hizmetler için hizmet verecek personelin eğitimli olmasına önem verir ve ilave eğitimler ile işlerini başarıyla gerçekleştirmelerini sağlıyoruz
• 7/24 hizmet veren satış sonrası hizmet veren bir müşteri hizmetleri birimine sahip olabilirsiniz
• Müşterilerin isteklerine ve şikayetlerine hızlı cevap verilmekte ve yaşadıkları sorunların hızla çözülmesiyle müşteri deneyimlerinin mükemmele ulaşması sağlanır
• Müşterilerin kendilerini önemli hissetmesini sağlar onları otomatikleşen yanıtlar ile karşılaşmaktan uzak tutabilirsiniz
• Nazik, kibar ve saygılı bir ekiple verilen satış sonrası hizmet ile müşterilere güven verilir ve bir sorun varsa çözüleceğinden emin olmaları sağlanır
Şikayet Yönetimi
Firmaların karşılaştıkları en büyük sorunlar arasında müşteri şikayetleri bulunur. Memnun müşteriler markaya güvenin oluşmasını sağlarken sorun yaşayan müşteriler de güvenin azalmasına neden olurlar. PremiCall olarak şikayet yönetimi konusunda sahip olduğumuz deneyimi sizlere sunuyoruz. Her müşterinin memnun olması beklenemez. Mutlaka sorun yaşayan ve şikayet oluşturan müşteriler de bulunur. Şirketlerin bu duruma hazır olmaları ve müşterinin şikayetlerini hızla çözmeleri gerekir. Şikayet yönetimi profesyonel olarak geçekleştirilmesi gereken işlemler arasında yer alır. Karşıdaki kişi ne kadar gergin olursa olsun onun yatıştırılması, nazik ve ilgili bir yaklaşım ile sorunun çözüleceğinden emin olunması gerekir.
PremiCall olarak sahip olduğumuz profesyonel ekiple şikayet yönetimi konusunda mükemmel hizmet veriyoruz. Şirketinizin güvenilir imajının korunmasını sağlıyoruz. Şikayet yönetimi önemli ve dikkatle yürütülmesi gereken bir süreçtir. Firmamızın verdiği şikayet yönetimi hizmeti şu aşamalardan oluşur:
• Şikayetlerin alınması
• Yapılan şikayetin değerlendirilmesi ve kayıt altına alınması
• Şikayetin sonuçlandırılması
• Müşteriye bu konuda bilgi verilmesi
Memnuniyet Ölçümü ve Araştırmaları
Memnuniyet ölçümü ve araştırmaları ürün iyileştirme ve şirketlerin büyümesi için yapılması gereken çalışmalar arasında yer alır. Firmamızın titiz şekilde yaptığı memnuniyet ölçümü ve araştırmaları ile ürün geliştirme ve müşteri deneyimlerini üst seviyelere taşımanızı sağlar. Alanında uzman ekibimizle bilimsel yöntemlerle memnuniyet ölçümü ve araştırmaları çalışmalarını yapıyoruz.
NPS, CSAT, CES modellemelerinden şirketinizin bulunduğu sektöre uygun olanı kullanıyor ve memnuniyet ölçümünü yüzde yüz başarı ile gerçekleştiriyoruz. Müşteri memnuniyeti araştırmaları bir kere için değil düzenli olarak yapılması gerekir. Bu şekilde ürünün geliştirilmesi ve değişen eğilimlerin de tespiti ve her an için bilinmesi mümkün olur. Yaptığımız çalışmalar ile elde ettiğimiz verileri raporluyor ve firmanıza sunuyoruz. Bu şekilde müşteri memnuniyetinin üst seviyelere taşınması ve yeni sadık müşteriler edinilmesi mümkün olur. Müşterilerin yaşadıkları sorunlar tespit edilir ve bu sorunların tekrarının olmaması açısından gerekli önlemler alınabilir.
Kampanya Yönetimi ve Anket Çalışmaları
Şirketlerin satışlarını artırmak amacıyla çeşitli kampanyalar düzenledikleri görülür. Kampanya yönetimi ve anket çalışmaları son derece titiz şekilde yapılması gerekir. Profesyonel ekipler tarafından her aşaması dikkatle planlanan kampanyaların başarılı oldukları görülür. Başarılı kampanyalar markanın gördüğü ilgiyi artırırken başarısız kampanyalar ise bu ilgiyi azaltır. Firmamızın sunduğu hizmetler arasında kampanya yönetimi ve anket çalışmaları bulunur. Kampanyaların hazırlanması her aşamasının özenle planlanması uzman ekiplerimiz tarafından gerçekleştirilir. Başarı ile yönetilen kampanyalar ile satışlarınızı artırabilir potansiyel müşterilerinizi müşteriye çevirebilirsiniz. Kampanyanın yapılacağı platformlar sektörünüze uygun olarak seçilir.
Anket çalışmaları kampanya çalışmalarında ve müşteri memnuniyetinde kullanılan etkili yöntemler arasında bulunur. Firmamız çalışanları tarafından yapılan anket çalışmaları sırasında müşterilere doğru sorular sorulur ve onların verdikleri cevaplar kampanyaların ilerlemesi aşamasında değerlendirilir. Firmamızla çalışarak profesyonel ekibimizin bilgi birikiminden yararlanabilir ve marka değerinizin artmasını sağlayabilirsiniz. Sunduğumuz hizmetlerle ilgili bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz. Sektörün liderleri arasına girmenizi sağlayacak iş birliğini başlatabiliriz.