Müşteri geri kazanım şirketlerin karlılık düzeyinin artması için önem taşıyan noktalar arasında yer alır. Şirketler için sadık müşterilere sahip olmak son derece önemlidir. Bunun yanında yaşanan sorunlar ve değişen tercihlerden kaynaklı olarak müşterilerin sadakatleri ortadan kalkabilir. Müşteri geri kazanım tam bu noktada devreye girer. Müşteriyi tekrar kazanmak için profesyonel bir çalışma yapılması gerekir. Müşteri kaybetmek bir sorun olmakla birlikte dünyanın sonu olmadığı bilinmelidir. Müşteriyi profesyonel planlama ile tekrar kazanmak mümkün olur. Müşteri geri kazanım için firmamızın yaptığı özel planlama ile şu çalışmalar yapılır.
• Müşterinin neden şirketi bıraktığı öğrenilir ve bu neden ortadan kaldırılarak tekrar şirketten alışveirş yapması sağlanır
• Müşteri kazanımı için şirketi bırakan müşterileri için özel kampanyaların düzenlenir
• Şirketi bırakan müşterinin geri dönmesini sağlayacak cazip teklifler hazırlanır
• Ürün iyileştirme çalışmaları yapılır ve müşterinin bu çalışmaların farkında olması sağlanır