Kurumsal ve bireysel müşteri bilgilendirme

Her ihtiyacınıza özel çözümler üreten çift yedekli Çağrı Merkezimiz ile müşterilerinizin dilek ve ihtiyaçlarını anlık kayıt altına alarak, yönetiminize gerekli saha raporunu objektif olarak raporluyoruz. Satış ve pazarlama faaliyetlerinizi destekleyerek sizlere rekabet avantajı sağlıyoruz. Ayrıca sadece Türkçe değil, İngilizce, Almanca, Fransızca ve Felemenkçe dillerinde de hizmet veriyoruz.
Kurumsal ve bireysel müşteri bilgilendirme ilişkilerin canlı tutulması açısından son derece önemlidir. Şirketler için sadık müşterilere sahip olmak ana hedefler arasında yer alır. Firmamız ile çalışmanız halinde outbounder sistemini kullanabilir ve sadık müşteri sayınızı artırabilirsiniz. Müşteri bilgilerinin düzenli olarak güncellenmesi ile birlikte gereksiz zaman kayıplarının önüne geçilebilir. Potansiyel müşterilere doğru ürünlerin pazarlanması mümkün olur.
Teknolojinin getirdiği kolaylıklar gibi aynı zamanda bazı sakıncaları da bulunur. Bundan dolayı çağrı merkezlerinden gelen aramaları bireyler endişeli şekilde cevaplayabilmektedirler. Bu durumun önüne geçmek için outbounder dış arama yöntemini kullanma sırasında müşteri bilgilendirme konusuna dikkat etmekteyiz. Bilgilerinin koruma altında olduğundan emin olmalarını sağlıyoruz. Ayrıca kurumsal ve bireysel müşteri bilgilendirme ile şu işlemleri yapıyoruz.

Müşterilere yaklaşan ödeme tarihleri konusunda bilgi verilir
Yeni çıkan ürünlerin ve başlayan kampanyaların bilgisi verilir
Müşteri profiline uygun olan ürünler önerilir ve seçme konusunda destek olunur