Satış sırasında kullanılan iki farklı yöntem bulunur. Sıcak satış ve soğuk satış olarak bu yöntemler sayılabilir. Sıcak satış ürünün satış sırasında müşteriye anında teslim edildiği yöntem olarak dikkatleri çeker. Soğuk satış ise ürünün müşteriye daha sonra teslim edildiği yöntemdir. Soğuk satışta başarının yakalanması için müşterinin ihtiyaçlarının tespit edilmesi önemlidir. Müşteri ihtiyaçlarının tespit edilmesi ile birlikte memnuniyet düzeyi üst seviyelere taşınabilir. Müşteri ihtiyaçlarının ve beklentilerinin belirlenmesi ürün geliştirme çalışmalarının başarısını da sağlar. Soğuk satışın sunduğu önemli avantajlar bulunur. PremiCall firmamız ile çalışarak soğuk satışın şu avantajlarından yararlanabilirsiniz.
• Müşteriyle yüz yüze görüşme yapılmaz ve bu şekilde pazarlık söz konusu olmadığından şirket fiyat politikasının eksiksiz uygulanması mümkün olur
• Soğuk satışta tahsilat işlemleri de takip edilerek sorunsuz gerçekleşmesi sağlanabilir
• Müşterinin ihtiyaçları doğrultusunda uygun ürünler geliştirilerek memnuniyet düzeyinin artması sağlanır
• Soğuk satış sırasında daha fazla müşteriyle iletişime geçilir ve satış miktarının artması mümkün olur